Loov !! :)

JAg vet att jag är dålig på att uppdatera ;)

Men men, nu har vi äntligen fått lov :D
Så jag o min familj ''invigde'' lovet uppe i brindberg (en stuga uppe vid älvdalen)
o vi stannade där fredag lördag söndag :) om ni vill se några bilder kan ni kolla på sandras blogg :)

När vi kom hem på söndagen satt jag mig vid datan o checka facebook sen spelade jag sims ♥
Och måndagen hände det inte så mycket, jag satt vid daton o spela sims :P
Men igår tog jag bussen in till olivia så var jag där hela dagen, kul hade vi oxå :D

Och nu har jag och angelica bestämt att vi ska träffas imorn :) o på torsdag ska jag på stan med sanna :)
Och sen på fredagen ska jag ta en buss till stina så ska vi packa grejjor (för hon ska sova hos mig från fredag till lördag) så ska vi tydligen hem till mamma o ta hand om vovvarna så skulle pappa komma o hämta oss när han åker från jobbet. o det jag o stina ska göra är typ att spela sims (♥) och resten får ni väll reda på antingen på lördag eller söndag ;)

Men jag ska försöka vara aktivare på bloggen, men det händer igentligen inte så mycket i mitt liv, men jag kan ju försöka skriva lite oftare iallafall =)

Men nu tror jag att jag ska spela sims ;)

Stajna

Tjoo !!
NU var det längesen jag skrev igen...
Men just nu sitter jag hemma hos mig med stina som ska sova här inatt :)

Vi har fått reda på att vi ska få reda på klasserna fredag den 13e... det verkar ju bra...
eller inte :P
Stina hälsar "upp med händerna, annars skjuter jag !! Ps; kika in på min fotoblogg HÄR"
Men nu ska vi kika runt och göra massor av roliga saker :D

Tjadååå !!

Öga

Är med i en tävling på den HÄR bloggen som gick ut på att man skulle ta kort på ett öga,
Jag tog kort på mitt öga ;)


RSS 2.0