Skola

Nu sitter jag här i lägenheten och väntar på att klockan ska bli kvart i 7 så jag kan gå till bussen :/
Ja, i går kom Stina hem till mig, hon cyklade och jag gick så möttes vi nånstans i strand :D
Vi måla oss i ansiktet med vatten färg så tog vi kort, snygga blev dom oxå ;)
Men nu ska jag gå och borsta håret, efter skolan kommer Stina komma hit så ska vi ha en liten bandträning ☺
HÄR kan du läsa mer om bandet och förhoppningsvis se videor på oss när vi sjunger senast ikväll :D

Men nu måste jag gå....
BYE's

ÄNTLIGEN!!

NU har jag äntligen listat ut villken E-mail jag hade till bloggen =)
Så, nu ska jag försöka att bli aktiv igen.

I måndags så hade jag och Stina en bandträning (läs mer om bandet HÄR)
och ja, det gick väll bra :)
På måndag ska vi ha träning igen :-D

Snart ska mormor och morfar komma över och förhoppningsvis ha med sig semlor <3
Nu skällde hundarna så det måste betyda att dom kommer nu ;)
Mormor ska tapetsera i badrummet :)

Men nu ska jag gå


Hej då :)

RSS 2.0