Dag 2 - Bergen

Imorse vaknade vi kvart i 8 i Tyskland.

Efter frukosten åkte vi vidare neråt, så stannade vi på donken och jag tog som vanligt Mc Chicken menu, men det var en annan dressing på :s

Sen åkte vi vidare mot Berchtesgarden (de utalas- Betesgarden) (där hitlers ''sommarstuga'' var)

men vi hittade den inte så vi kollade lite extra på alperna :)

Sen efter ett tag fick jag ett sms där det stog ''Welcome to Austria.....'' så då var vi tydligen i öserrike :D

 Vi kom fram till hotellet kring klockan 21, då åt vi mat. Jag pekaded på fel sak (jag pekade eftersom det stog på tyska och jag inte kunne utala de ;)) så då fick ¨jag nått kött med nått jox, det fick pappa ta så fick jag hans, han beställde samma sak jag skulle ha.... Sandra åt nån sallad med Mozarella. Alla tyckte att det var gott :)

 Nu vil sandra ha pennan innan hon somnar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm...... :) Jag undrar om du fortfarande sover.....

Kram från Mormor till Sötaste Tonåringen i Vika

2011-08-27 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0