7a

Tjollahopsan !
Emm.... nu SKA jag försöka att uppdatera mera !!

Men iallafall, i fredags fick vi reda på klasserna, jag kom i 7a. Klassen ska träffas måndag den 30e maj klockan 13:00 

Den här veckan har jag varit med Jenny i måndags, och vi skulle ''bada'' jag doppa typ foten bara :)
Men hon kom inte så mycket längre ;)
Igår var det meningen att jag och Mia skulle va efter skolan så skulle vi in på cafét och bada, men vi mötte andreas och alfons på vägen till cafét så vi var med dom istället :)

Idag så hade mamma tänkt att vi skulle åka hem till pappa efter vi har ätit mat så skulle vi åka till lägenheten så skulle vi (med vi menar jag mamma och pappa) ut och gå med vovvarna :D Men jag har ingen aning om när de blir, just nu ligger mamma och sover i soffan, vamse ligger i andra soffan (den vi har vi datan) och sover, lejja ligger vid mamma, jag är den enda vakna tror jag :P

Men nu ska jag göra nåt har ingen aning om vad, men nåt ska jag väl göra :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en riktigt sömntutefamilj du har då =)

2011-05-19 @ 11:14:50
Postat av: Mormor

Kram på Lördagsmorgonen från Mormor och Morfar :)

2011-05-21 @ 09:21:56
URL: http://www.hean.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0