Campa ☺

Hejsan svejsan !

Imorn får vi sovmorgon till, eller vi ska vara vid skolan vid 09.30.
Men inte jag !!
Jag behöver inte åka till skolan, för vi ska ju ut och campa vid sågsjön. Då var det meningen att vi skulle åka vid 8. men nu ser det ut att bli regn så vi åker lite senare, alltså halv tio från skolan, men dom ska ju åka förbi mig. Så jag hoppar på när dom kommer förbi mig. Så åker vi till sågsjön och tältar :D

Jag och mamma ska åka och lämna mitt tält och sånt hos mia ikväll så då tänkte jag be mamma att vi skulle kunna åka och köpa godis :)



Idag var Jan tillbaka och vi hade sista spanskan och elevensval !! :D

Vet ni vad jag märkte nu ???
Ni vet där uppe där man stänger ner internett, där rör det sig på datan här nere. Ibland är det typ nått sen nått annat.
Det vara bara för att fönstret som var under hade nåt som rörde sig där....

Men nu ska jag gå och packa.
JUSTE, på spanskan idag fixade vi en piñata och fyllde med godis och sen slog vi sönder den, onördigt att veta. Jag vet ....
Men nu ska jag packa, på riktigt (:

HEJDÅÅÅÅ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0