I äm back from the camping :)

Hejsan svejsan !

Nu är jag tillbaka från campingen med klassen :)
Det var kul igår men idag sov alla typ....
Först cyklade vi dit (jag hoppade på på vägen :D ) och det droppade från mitt ansikte så jag trodde först det var svett men det visade sig att det regnade ...
Och typ allas jackor blev bruna av lera :P
 När vi kom fram satt vi upp tälten, det var meningen att jag mia och jenny skulle sova i ett litet tält, men det slutade med att oskar s och martin som där så sov vi inne i det stora militärtältet. Men vi sov inte så mycket, jag sov cirka 1 timme....¨
 Juste om jag inte har skrivit det så campade vi vid sågsjön tror jag, eller långtjärn. Nån utav dom...

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva....
Bajje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0