Vikarie

Hallo !

Denna vecka har det inte hänt så mycket eller joo !!
Vi har haft en vikarie som heter Erik. Vi hade bestämt med Jan att dom som skötte sig när han var här skulle få se film :D
Men ja... Igår var jag med stina, vi tog 20an som går vid 3 typ i vika så åkte vi hem till lägenheten och lämna våra saker sedan åkte vi till stan med en 701a. Stina köpte en svart, söt klänning till avslutningen och en mjukglass, jag köpte en bikini (en svart på H&M för 80:-) och en mjukglass, sen gick vi och väntade på bussen så åkte vi tillbaka till lägenheten och tränade på lazy song, och spela in den, men stina ''råkade'' radera den säger hon ;)

Idag blev jag klar med min väska på slöjden och FÅR ta hem den nästa tisdag, men jag tänker ta hem den imorgon :D Efter skolan följde Mia med mig hem, så kom jag på att jag hade glömt nyckeln hemma. Men som tur var, var sandra hos sissi och var kattvakt så jag lånade hennes nyckel lite :)
Vi hade tänkt att bada, men Mia doppade foten (nej, mena tårna) och det räckte för henne, jag testade inte alls (=

Bjuder på en söt bild på mia som jag tog idag med min mobil;



See u later aligator dododododoo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0